Antara sahabat yang berpuashati dengan Produk 2 Puteri

Sekadar perkongsian antara komen-komen sahabat yang telah menggunakan Produk 2 Puteri yang dapat kami kongsikan di sini.

Nasyeera Khairiah Nadzri…mmg menjadi aarrr, tqvm darling. – ambil dr komen Azian Omar kat fb

syeera,yg tinggal byk ni jer ko..yg lain udah yelek…hahaha…sedap chef… — bersama dengan Nasyeera Khairiah Nadzri
Missy Iena – aku buat sambal sotong..kak aku kata sedap chef maikel…


Kamilia Ibrahim Kak Uteh Nasyeera Khairiah Nadzri...terima kasih ye Nas atas kiriman cili boh tu. mmg mudah kerja memasak dgn adanya cili boh 2 puteri.

  • Sufiya Annissa

    “Wah…hr ni aku masak pajeri nenas n asam pedas mmg terangkat aarr…aku bubuh 1 sudu sos char kuey teow. (actually aku tuang saja dr botol) ha..ha…perrghhh, sodap kau…”
  • Faridah Ali –
    “arr..sheera,jauh kit..tp..xle jd mslh sgt jk p tu…jk tesco extra yg kat alor star kat star gate tu..dkt la sgt2 ngan umh mak aku…xpe..nnti aku p bli….hehe
    kan jauh kit dr sbrg jy..kena bli le spare..lbh dr 1..ank aku ska sgt char koteow..kat cni ada…tp,cair&xpekt sgt….hampr ari2@selg sehari mnta bt..hahaha xmkn ns pn xpa…”
  • Azlin Ismail – “Thanks dear! :)”

** link ke nama-nama di atas dipadamkan untuk priversi sahabat berkenaan🙂

Demikianlah yang dapat kami kongsikan pendapat sahabat-sahabat yang berpuashati dengan produk kami. Nak guna Irfanview (betul kot ya :))untuk tag segala komen tu untuk show genuine komen tak dapat sebab komputer ni tak der aplikasi tu. Nak buat sendiri tak pandai jadi just copy & paste je yang saya tahu.

Buat sahabat yang masih belum mencubanya sila dapatkan di Pasarya Tesco Store dibahagian ‘Produk Malaysia Citarasa Kita” (ditanda dengan flag pada rak). Manakala di Mydin Hypermarket boleh didapati dibahagian Agrobazaar dan bahagian Sos. Buat yang telah menggunakan Produk 2 Puteri teruskan bersama kami yer. Boleh juga dimasak dengan lain-lain hidangan. Selamat Mencuba!!

 

Leave a Reply

